Friday 15 August 2014

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب

گام 10: طراحی و توسعه

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب

 
بر اساس بازخورد از مشتریان هر دانش آموز توسعه بیشتر طرح ها و درآمد حاصل از آنها به انتخاب پس از اتمام برای فاصله است. طراحان کف پوش را انتخاب کنید، پایان دیوار، پایان سقف، پارچه فروشی، مبلمان، اثاثه یا لوازم داخلی، آثار هنری، لوازم جانبی، وسایل روشنایی، و دیگر عناصر برجسته برای طرح های خود را. دانشجویان انتظار می رود به یادگیری فرایند طراحی و توجیه برای انتخاب از انواع پس از اتمام.
مرحله 11: ارائه نقشه
هر طراح مجموعه ای از نقشه های ارائه از جمله طرح طبقه، ارتفاع، و دیدگاه های آماده. آنها تخته ارائه آماده با نقشه های خود، عکس الهام بخش، و مواد برای فضای مشتریان خود انتخاب شده است. از آنجا که اکثر دانش آموزان تهیه پیش نویس و یا چشم انداز است برداشته نشده است طراحی کلاس ها قبل از این کلاس، نقاشی را می توان ترسیم و یا کشیده شده بر روی کاغذ گراف. استاد ارائه یک سخنرانی کوتاه در مورد این اصول از دیدگاه یک نقطه و دانش آموزان را تشویق به تلاش همان. دانش آموزان نیز تشویق تا راه های ساخت ارائه خود را بیشتر به مشتریان از جمله رنگ در نقاشی خود، و سازماندهی تابلوهای خود را به درخواست تجدید نظر به بیننده جذاب. دانش آموزان یاد برای ایجاد بلوک عنوان، سازماندهی تخته، نمونه مواد موجود و تکنیک های طراحی برای برقراری ارتباط.
گام 12: لباس برای موفقیت سخنرانی
وزارت خانواده و علوم مصرف کننده، که در آن طراحی داخلی واقع شده است، نیز شامل پوشاک طراحی و Merchandizing.مربی از این منطقه یک سخنرانی به دانش آموزان در مورد پانسمان برای جلسات حرفه ای، مصاحبه ها و سخنرانی می دهد. دانش آموزان یاد بگیرند که آگاهانه از راه آنها خود را حاضر و انتظار می رود که لباس حرفه ای برای مرحله بعدی این پروژه، ارائه شفاهی به هیئت منصفه و هم.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اداری آشپزخانه اتاق خواب
 
مرحله 13: ارائه دهان و دندان
هر طراح ارائه طراحی خود را به یک پانل متشکل از طراح داخلی دعوت از منطقه، مربی و مشتری خود را. به دانشجویان حدود 5 دقیقه به ارائه جنبه های برجسته از طراحی خود را. آنها دریافت بازخورد از پانل در تصمیم گیری های طراحی و پرسش پاسخ. طراح دعوت و مربی به مشتری در مورد لازم است که به طراح ارائه شده است مراجعه کنید.
میزان یادگیری مورد نظر در این مرحله شامل حال توسعه توانایی های ارتباطی و یادگیری به "داستان" را به عنوان آنها در حال حاضر طرح و انتخاب مواد به پانل و همسالان خود. دانش آموزان برای شناسایی ویژگی های برجسته از طرح های خود را، توجیه تصمیمات طراحی، و صحبت می کنند قبل از تشکیل هیئت یاد بگیرند. آنها همچنین تدریس به درک تفاوت بین نقد و انتقاد، و در نتیجه اعتماد به نفس در مورد تصمیم گیری های خود در حالی که شناسایی نظرات سازنده از نقد را دریافت خواهید کرد.
مرحله 14: ارزیابی همسالان
هر دانش آموز، به عنوان مشتری، مورد نیاز است برای ارسال یک ارزیابی برای طراحان است. این ارزیابی عوامل به ارزیابی مربی از طرح.مشتریان خواسته شده برای پاسخ به سه پرسش:
1. آیا تهیه کردن به طراحی به الزامات و تنظیمات شما را به طراح خود را ارائه؟
2. آیا طراح برقراری ارتباط ایده های حرفه ای و به وضوح؟
3. آیا شما این طراح دوباره استخدام و یا توصیه این طراح را به دیگران؟
از طریق این مرحله از دانش آموزان انتظار می رود که برای یادگیری به منظور بررسی طرح ها و توانایی های طراحی همسالان خود.ارزیابی با طراحان به اشتراک گذاشته به طوری که مشتریان آزادانه عقاید خود را در مورد طراحان خود را.

No comments:

Post a Comment