Friday 15 August 2014

طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری

طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری


طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری

همانطور که با هر گام در بالا بحث شد، یادگیری برخی از این پروژه هفت هفته مورد نظر. این ضروری است به تحکیم و خلاصه این نتایج یادگیری.
ارائه قبله قراردادن خود
چند تن از دانشجویان به من نزدیک در آغاز ترم با ترس از صحبت کردن به مخاطب. من به آنها ارائه فرصت، از طریق مراحل مختلف این فرایند، برای فرم های متنوع از ارتباطات شفاهی. آنها نقاط قوت خود را به عنوان طراحان در رزین طراح ارائه، ارتباط با مشتریان یک در یک در طول جلسات مختلف، و در نهایت ارائه پروژه های خود را به همسالان و هیئت منصفه.
ایجاد روابط با مشتریان
از آنجا که این ترم برای اولین بار از این برنامه است، بیشتر دانش آموزان با همکلاسی های خود آشنا نیست. از طریق این پروژه آنها یاد بگیرند برای ایجاد روابط با مشتریان آنها ممکن است برای اولین بار ملاقات. من آنها را تشویق به تلاش و درک شیوه زندگی فردی و اجتماعی مشتریان خود را به طور موثر مفهوم و توسعه طراحی ایده آل با توجه به مشتری خود را.
پرسش سوال حق
از جنبه های مهم این پروژه است که به تدریس دانش آموزان به فرمت سوالات خود را به مشتری به طوری که آنها ممکن است اطلاعات مناسب برای طرح های خود را دریافت کنید. اغلب من مسابقه طراحان در مورد سبک زندگی مشتریان خود، پرسیدن سوال مثل، چگونه اغلب فروشگاه مشتری خود را برای مواد غذایی، چگونه اغلب آنها سرگرم و چگونه بسیاری از مهمانان، آنها در حیاط خلوت باربیکیوی و یا در اطراف یک تنظیم جدول رسمی نشسته، و چه فعالیت های منظم خود را. این کمک می کند تا دانش آموزان به درک که تا چه حد سبک زندگی مشتریان را تحت تاثیر قرار تصمیم گیری های طراحی.
ترجمه اطلاعات
دانش آموزان چند مرحله برای به دست آوردن اطلاعات و نظرات از مشتریان انجام. دیگر مراحل پروژه ها نسبت به آموزش دانش آموزان به جذب و ترجمه اطلاعات آنها را به تصمیم گیری های طراحی دست آوردن بشود. پس از شناسایی شیوه زندگی اجتماعی و شخصی مشتری خود را، دانش آموزان یاد می گیرند را به تصمیم گیری طراحی ایده آل برای حمایت از شیوه زندگی.
مسئولیت
دانش آموزان مسئولیت به عنوان یک طراح و به عنوان یک مشتری است. آنها انتظار می رود که در حال حاضر در کلاس در روز از جلسات برنامه ریزی شده است، و آن را به کار اختصاص داده برای بحث و گفتگو در آن روز. من به مشتریان این گزینه را به آتش طراحان خود را در صورتی که طراح است که بسیار غیر مسئولانه. من دانش آموزان را تشویق به یادگیری به حل و فصل موضوع از بی مسئولیتی از طراحان خود و یا مشتریان خود. دانش آموزان شناسایی است که طراحی داخلی یک حرفه است و انتظار می رود آنها را به عنوان حرفه ای که در حال ارتقا یابند اگر آنها را تولید کار اختصاص داده نشده در چارچوب زمانی مقرر عمل می کنند.

طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری
چالش در مواجهه
اگر چه در سطح مقدماتی طراحی شده است، این پروژه بلند پروازانه در نتایج آن در پی می باشد. این نیز چالش های مختلفی برای دانش آموزان است که اضافه به تجربه یادگیری و امیدوارم آنها را برای باقی مانده از برنامه خود و حرفه ای آماده سازی فراهم می کند.

طراحی نما، نمای داخلی ساختمان، پلان معماری

 
تغییر احساسات زیبایی
دانش آموزان اغلب توسط مشتریان که تنظیمات بسیار مختلف و حساسیت های زیبایی شناختی از آنها انتخاب شده است. به عنوان طراحان آنها با چالش هماهنگی قضاوت طراحی خود را با اصرار مشتری مواجه است، خواسته ها، علاقه ها و دوست داشتن. یکی از دانشجویان یک بار در فضای 400 فوت مربع زندگی می کنند، ناهار خوری و آشپزخانه به ارمغان آورد و طراح خود را برای ایجاد لابی از BELLAGIO در لاس وگاس در فضا پرسید. طراحان دیگر توسط رنگ پارچه و گزینه های ارائه شده توسط مشتریان خود که با قضاوت شخصی خود را تراز کنید به چالش کشید.

No comments:

Post a Comment