Friday 25 July 2014

illustrator 3D visualisering tegninger modellering 3d grafiker projektering

freelance 3D visualisering tegninger modellering projektering 3d grafiker illustrator

Feltet af information visualisering er relativt nyt. Dens grundlæggende periode er nu slutter, og det er hurtigt bevæger sig fremad i markedet. Siden sin begyndelse i 1980'erne med high-end, dyre computer arbejdsstationer,
tilladt for real-time og avancerede interaktive grafik til animation, udforskning af rummet, og visuelle effekter i to-dimensionelle (2D) og tre-dimensionelle (3D) formater, er let tilgængelige for alle med en standard PC platform information visualiseringsteknologier.

Talrige software virksomheder bliver lanceret, der fokuserer specifikt på masse-markedsføring af information visualisering produkter, tjenester og eksperimenter. Mange af disse virksomheder og produkter er i fokus i denne rapport.

Mange mennesker tror, ​​information visualisering er klar til at gå fra sin nuværende anonymityâ "i medicinsk og videnskabelig applicationsâ " til mainstream af ansøgning design og brugergrænseflade for alle med adgang til en pc.

Information organisationer nødt til at begynde at eksperimentere og være klar til at bevæge sig fremad hurtigt i at tilbyde deres oplysninger visuelt i 2D og 3D. Markedet vil snart blive oversvømmet med produkter, der fokuserer specifikt på betjener op oplysninger i andre end 1D eller tekst-baserede dimensioner.

Denne rapport indeholder oplysninger om, hvad 2D og 3D-visualisering af information er en kort historie om dens udvikling, hvorfor det er så vigtigt for informations-organisationer, og hvem der arbejder på dette område.

Aktuelle anvendelser af 2D-og 3D information visualiseringsteknologier præsenteres i form af aktuelle hardware / udstyr, software-applikationer, web-sites, der fokuserer på brugen af ​​denne teknologi, og eksperimenter.

Praktiske anvendelser for informations-organisationer til at arbejde med denne teknologi er diskuteret i form af økonomi, personale og udstyr til at begynde at eksperimentere og præsentation til brugerne.

Rapporten slutter med et kig på, hvad fremtiden for 2D og 3D-visualisering af information til informations organisationer vil være i forhold til udfordringer, bekymringer, tendenser og visionære tilgang til denne teknologi.

Kapitel 1 har fokus på området information visualisering selv, definitioner, konceptualisere datatyper inden for feltet, udfordringer repræsentere information i 2D og 3D, 2D-og 3D-visualisering af information præsentation
teknikker, 2D-og 3D-visualisering af information i Web miljø, og en introduktion til Scalable Vector Graphics (SVG) og eXtensible 3D standarder (X3D).

Kapitel 2 er en omfattende liste af ressourcer i området 2D og 3D-visualisering af information, kategoriseret under tidsskrifter; konferencer; betydelig forskningsindsats grupper / mennesker; hjemmesider, præsentationer, nyheder og artikler; og software produkter.

Kapitel 3 diskuterer praktiske anvendelser af 2D-og 3D-visualisering af information. Det giver også konkrete forslag til informations-organisationer til at eksperimentere og udforske dette emne i deres eget lokaliserede miljø. for
forslag om at eksperimentere med software-produkter, til dette kapitel først. Desuden er udfordringer står de oplysninger visualisering samfund anført her.

Kapitel 4 undersøger fremtiden for 2D og 3D-visualisering af information, der specifikt vedrører informationssystemer organisationer, der opregner nogle af fieldâ € ™ s fremtidige anvendelser og styrker for behandling, organisering, beskrivelse, søgning og præsentation af information, og hvordan nettet er en vigtig del af denne transformation.


http://interiordesignhistory.com/3D-visualisering-tegninger-modellering-projektering-3d-grafiker-illustrator.html 

freelance 3D visualisering tegninger modellering projektering 3d grafiker illustrator

 freelance 3D visualisering tegninger modellering projektering 3d grafiker illustrator


Den menneskelige race er voldsomt påvirket af sanseindtryk. Den måde mennesker forstår, lærer, vokse og tilpasse er baseret på evnen til at opfatte, se og konceptualisere tanker og ideer.

Selv begreberne folk bruger til at beskrive processen med læring og forståelse kredser om ordet "se". Når en idé popper ind i vores hoved, eller når et nyt koncept flytter fra statisk jargon til forståelig viden, vi kan "se" det. Ideer bliver â € œclear "begreber bringes i" fokus "og" et billede er værd tusind ord. "

Brugen af visuelle metaforer til at beskrive kognitive relationer og menneskelige tankeprocesser er flettet ind i vores daglige liv og aktiviteter. Nylige fremskridt inden for naturvidenskab, teknologi og handel har fremskyndet ønske af mennesker til at koncentrere sig og fokusere på visuel repræsentation og metafor i dagligdagen. Tilgængeligheden og kraftfulde kapacitet af computere, den eksplosion af adgang og grafik information via internettet og mediekoncerner, og de teknologiske visuelle interfaces nu bliver tilgængelige gennem high-definition og plasma-skærme kun brændstof vores ønske og faktisk vores afhængighed for mere visuel og sensorisk input fra mange kilder.

Måske den største vanskelighed folk nu står over for er en stigende mængde af ikke-linearitet og kompleksiteten i deres liv fra denne teknologi, der producerer en verden af ​​ulogiske input og output. Kompetencen til at visualisere og grafisk repræsentere resultater, ideer, løsninger og problemer, ikke blot som en flad endimensionalt præsentation, men i to-eller
flere dimensioner, samt design og præsentere kollaborative dimensionelle rum, hvor mere end én person kan bidrage til de tankeprocesser af problemløsning og idégenerering er en klar mulighed i den nærmeste fremtid. Dette miljø er inden for information visualisering.

http://interiordesignhistory.com/3D-visualisering-tegninger-modellering-projektering-3d-grafiker-illustrator.html

boligindretning arkitektforbundet indretningsarkitekt

boligindretning arkitektforbundet havearkitekt arkitekter indretningsarkitekt

tekniske overvejelser

Design handler om meget mere end simple gode udseende. I næsten alle tilfælde skal forslag eller ændringer blive vævet i en samlet bebyggelsesplan, der tager de tekniske elementer som ledninger, VVS, og strukturel støtte i betragtning. Beslutninger om store ting som vægplacering eller apparat placering skal normalt clearet gennem og koordineres med en række forskellige fagfolk.
Interior Design som et erhverv

Mange mennesker vælger at hyre professionelle indretningsarkitekter til at hjælpe med at planlægge en given plads. Disse eksperter arbejder typisk i design virksomheder, men de kan også være uafhængige entreprenører eller personale med arkitektoniske eller andre byggerelaterede selskaber. Når ansat, vil designere arbejder med kunderne for at oprette personlige miljøer, der både maksimere aktiver som naturligt lys eller rustikke træpaneler og tilfredsstille individuel vision og ønske.
Gør-det-selv-muligheder

Design en interessant, kyndige rum kræver ikke altid faglige input. En række af indvendige design ressourcer eksisterer for at hjælpe hjem og virksomhedsejere planlægge deres egne rum. Bøger, blade, hjemmesider og online debatsider er nogle af de bedste steder at få idéer. Det er normalt en god idé for gør-det-selv at søge råd hos en arkitekt eller byggeleder før ændre dramatisk indvendige rum, er som mange store byggeprojekter underlagt koder og lokale begrænsninger. De fleste mindre ændringer og æstetiske ændringer kan foretages uafhængigt af hinanden, dog.
Forskelle mellem design og udsmykning

Indretning ofte skærer med relateret område af boligindretning, selvom de to er normalt betragtes som særskilte discipliner. Dekoratører arbejder primært med bevægelige inventar som kunstværker, møbler og farveskemaer til at skabe en vis stemning i et rum. Folk, der ønsker at ændre udseendet eller fornemmelsen af ​​et rum kan kalde en indendørsarkitekt at hjælpe med at kortlægge et nyt look. En designer kaldet til samme formål ville se mere grundplan og belysning ordning end ende tabeller eller område tæpper.


http://interiordesignhistory.com/boligindretning-arkitektforbundet-havearkitekt-arkitekter-indretningsarkitekt.html

boligindretning arkitektforbundet havearkitekt arkitekter indretningsarkitekt i Danmark

boligindretning arkitektforbundet havearkitekt arkitekter indretningsarkitekt i Danmark

Interior design er en disciplin relateret til arkitektur, der hører til det layout, konstruktion og samlede appel af indvendige rum såsom værelser og kontorer. Det er normalt en blanding af både æstetiske og tekniske elementer. Væg placering, loft hældning, og vindue størrelse er nogle af de mere arkitektoniske komponenter, mens gulvbelægning valg, tæpper farve og lampen tranche er nogle af de fælles kunstneriske overvejelser. Det meste af tiden, er interiør design arbejde, som uddannede specialister, der kontrakt med enten byggeledere eller ejere. Det kan enten ske i løbet af første opførelse eller i tilfælde af en omdannelse.
historie

I tidligere tider, indretning var et begreb, som kun kendes aristokrati. Ideen om at maksimere indre rum var ikke noget overhovedet i hovedet på nogen, men dem med den fornemste og mest kunstfærdige godser. Men i dag, pladshensyn er en vigtig del af de fleste byggeprojekter uanset deres omfang. Små boliger samt skyskrabere rutinemæssigt designet til at være attraktive, funktionelle og effektive - som alle er bestanddele af indretning.
æstetisk Elements

Nogle af de mest interessante dele af designprocessen kommer i de valg til ting som vinduesbeslag, væg vinkler og rum partitioner. Disse elementer er normalt ikke væsentlige dele af bygningens design, selvom de alligevel kan dramatisk ændre det overordnede udseende og fornemmelsen af et rum. Beslutninger om ting som dekorative lamper, pejs riste, og træpaneler også falder ind under denne kategori.


http://interiordesignhistory.com/boligindretning-arkitektforbundet-havearkitekt-arkitekter-indretningsarkitekt.html